Lipoliza

Lipoliza jest w tej chwili najnowocześniejszą w medycynie estetycznej bezoperacyjną alternatywą dla chirurgicznej redukcji tkanki tłuszczowej. Stosuje się ja u osób nie chcących bądź nie mogących poddać się zabiegowi chirurgicznemu. W naszym gabinecie tą trwałą i skuteczną metodę eliminacji tkanki tłuszczowej przeprowadza się przez dostarczenie tkance tłuszczowej trzech następujących koktajli odżywczych – L-karnityna, krzemionka organiczna i kofeina – które przyspieszają metabolizm tłuszczu.

Lipoliza przynosi najbardziej wymierne efekty w modelowaniu figury u pacjentów, u których nagromadzony tłuszcz nie daje się zredukować poprzez dietę lub intensywną aktywność fizyczną. Szanse powodzenia zabiegu u osób z dużą i rozległą otyłością są tak bardzo niewielkie, że praktycznie bliskie zeru. Ponadto lipolizy nie wykonuje się u dzieci, kobiet ciężarnych i karmiących piersią, pacjentów cierpiących na choroby autoimmunologiczne, ciężkie schorzenia wątroby oraz ostre i przewlekłe infekcje, alergików, a także osób nadwrażliwych na kwas benzoesowy i witaminy E oraz B, i ludzi leczących się na ciężkie choroby nerek i zaburzenia związane z krzepliwością krwi.

Koktajle stosowane w lipolizie dostarczane są do organizmu poprzez liczne podskórne wstrzyknięcia w tkankę tłuszczową na obszarze poddawanym zabiegowi. W miejscu iniekcji preparatów może pojawić się zaczerwienienie i pieczenie, które szybko ustępuje. Po zabiegu może pojawić się  obrzęk, bolesne zaczerwienienie, swędzenie albo niewielkie krwiaki. To wszystko typowe i normalne objawy rozpadu komórek tłuszczowych. Przez okres doby po zabiegu nie należy spożywać alkoholu, aspiryny i innych niesterydowych leków przeciwzapalnych.

Zalety zabiegu
  • Precyzyjnie: Domiejscowa iniekcja L-karnityny, krzemionki organicznej i kofeiny pozwala to na skuteczną eliminację depozytów tkanki tłuszczowej na większych i mniejszych obszarach, takich jak twarz, brzuch, pośladki czy uda.
  • Bezboleśnie: Wstrzykiwane podczas zabiegów lipolizy koktajle są bardzo przyjazne dla pacjenta co sprawia, że zabiegi są prawie bezbolesne i nie ma po nich żadnego dyskomfortu.
  • Bezproblemowo: Lipoliza nie pozostawia po sobie tak uciążliwych skutków ubocznych, które wykluczałyby pacjenta z codziennej aktywności, dlatego praktycznie zaraz po wykonanym zabiegu można wrócić do codziennych obowiązków.