Leczenie trądziku

Leczenie trądziku wiązką laserowego światła jest zbliżone do zasady działania antybiotyku – i w jednym i drugim przypadku niszczone jest źródło zmian zapalnych, czyli bakterie mnożące się w bardzo szybkim tempie. Laserowa terapia w walce z trądzikiem składa się z serii zabiegów naświetlających zaognione i dotknięte trądzikiem obszary skóry.

Zabiegi są całkowicie bezpieczne, ale mimo to nie są rekomendowane dla wszystkich. Odradza się laserowego leczenia trądziku osobom cierpiącym na choroby z objawami nadwrażliwości na światło, zażywającym światło-uczulające leki lub stosującym izotretynoinę, a także ciężarnym kobietom.

Laser E-Light, którego używamy do leczenia trądziku zapewnia wysoką efektywność zabiegów sprawiając, że w wielu przypadkach terapia przynosi poprawę większą od pierwotnie oczekiwanej przez pacjentów. Uzyskanie maksymalnych efektów jest jednak możliwe dopiero po serii kilku zabiegów.

Długie  przerwy między zabiegami nie mają większego wpływu na leczenie trądziku, niemniej warto sukcesywnie i regularnie poddawać się naświetlaniu laserowym światłem. Ukończenie całej terapii w znacznym stopniu zmniejsza objawy trądziku i wydłuża okresy poprawy między ponownymi zaostrzeniami. Nowoczesna technologia lasera E-Light pomaga w maksymalizacji wyników leczenia.

Zalety zabiegu
  • Bezboleśnie: Leczenie trądziku laserem jest niemal bezbolesne. Pewien dyskomfort w formie pieczenia bądź ukłucia odczuwa się w momencie strzału wiązką laserowego światła.
  • Bezpiecznie: Naświetlanie laserem nie niesie ze sobą żadnych skutków ubocznych, przez co nie wpływa negatywnie na skórę pacjentów, pozwalając im na nieprzerwane kontynuowanie standardowych życiowych czynności.